:: projekt :::: abecedarij :::: tražilica :::: galerija :::: kontakt ::

Kammerspielfilm, struja u njem. filmu 1920-ih koju je potaknuo scenarist C. Mayer. Po uzoru na koncepciju Kammerspiela M. Reinhardta – prisnijeg tipa maloga kazališta s psihološki iznijansiranijim sadržajima, Mayer je takva načela uveo i u film kao gl. scenarist filmova te orijentacije (Krhotine L. Picka, 1921; Pokrajnje stepenice P. Lenija i L. Jessnera, 1921; → Silvestrovo; → Posljednji čovjek). K. se ograničava na oskudnije ambijente (ugl. interijere) i podrobnu psihol. razradu intimnih problema i frustracija nekoliko likova. Kombinacija stilski naglašenijih vizualnih značajki ekspresionizma i ambijentalno-psihol. značajki znatno je utjecala na kasnije film. tendencije (npr. → film noir), iako se tumači ugl. kao »ekspresionistički« utjecaj.